Rynthias vogtere
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rynthias vogtere

Dette er en side der er dedikeret til Loranias elvergruppe
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Mad allergi M.M.

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Zaknafien
Admin



Posts : 1
Join date : 2011-03-10

Mad allergi M.M. Empty
PostSubject: Mad allergi M.M.   Mad allergi M.M. Icon_minitimeTue May 10, 2011 8:56 am

Som jeres allesammens kok vil jer gerne bede jer om at liste eventuelle Mad-Allergier/Fobier så jeg kan notere det til når der skal laves indkøb osv. I skal dog være opmærsomme på at der ikke kan tages hensyn til alt.
Og som en lille extra ting kunne det være fedt hvis I kunne komme med mad ønsker der passer ind i Elver stilen.



Allergier og Fobier der er givet besked om vil blive noteret her.

* Allergier
Chili.
Peanuts.
Skaldyr M.M.*

* Fobi
Ost.


Last edited by Zaknafien on Sat May 21, 2011 3:09 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
diana carlsson
Admin



Posts : 23
Join date : 2011-02-23

Mad allergi M.M. Empty
PostSubject: Re: Mad allergi M.M.   Mad allergi M.M. Icon_minitimeTue May 10, 2011 10:54 am

chili, pinuts + mig = mega udslet og 3 dage i sengen for store mænder en tur på skadestuen
Back to top Go down
Rynthia
Admin



Posts : 2
Join date : 2011-04-12

Mad allergi M.M. Empty
PostSubject: Re: Mad allergi M.M.   Mad allergi M.M. Icon_minitimeWed May 11, 2011 3:10 am

Mig og Carsten er generelt kræsne... han spiser kun kød og brød, jeg er meget kritisk med grøntsager bortset fra bacon (som er den ultimative grøntsag)... spiser i hvert fald ikke tomat, ærter, majs, rå løg, bønner osv Embarassed
Jeg kan heller ikke tåle chili

Men hvis vi bare som standard laver noget kød med brød ved siden af og så noget grønt som vi kan "samle" vi kan jo også altid måske lave noget snobrød-agtigt. Det passer ind i scenariet og alle spiser i hvert fald kød og brød. Så må man vælge grøntsager til, så man kan tage dem man kan lide, eller lade være rabbit
Det var i hvert fald mine tanker...
Back to top Go down
Hjorth

Hjorth


Posts : 9
Join date : 2011-02-27

Mad allergi M.M. Empty
PostSubject: Re: Mad allergi M.M.   Mad allergi M.M. Icon_minitimeSun May 15, 2011 11:19 pm

^^.

Jeg har kun to ting:

Jeg er vegetar (gælder også fisk og fjerkræ)

Jeg tåler ikke kiwi (regner jeg ikke med bliver et udbredt problem)
Back to top Go down
Kaldaka




Posts : 1
Join date : 2011-03-22

Mad allergi M.M. Empty
PostSubject: Re: Mad allergi M.M.   Mad allergi M.M. Icon_minitimeFri May 20, 2011 3:48 pm

Er så vidt vides kun allergisk overfor skaldyr og er ikke videre kræsen
Back to top Go down
Sponsored content





Mad allergi M.M. Empty
PostSubject: Re: Mad allergi M.M.   Mad allergi M.M. Icon_minitime

Back to top Go down
 
Mad allergi M.M.
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Rynthias vogtere :: Off game :: Praktisk-
Jump to: