Rynthias vogtere
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rynthias vogtere

Dette er en side der er dedikeret til Loranias elvergruppe

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Maske workshop og praktisk information

Go down 

hvor mange ville dukke op til en maskeworkshop før spilstart
Jeg vil gerne komme
Maske workshop og praktisk information Vote_lcap67%Maske workshop og praktisk information Vote_rcap
 67% [ 4 ]
Jeg er ikke intereseret
Maske workshop og praktisk information Vote_lcap0%Maske workshop og praktisk information Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Det afhænger af hvor det foregår
Maske workshop og praktisk information Vote_lcap33%Maske workshop og praktisk information Vote_rcap
 33% [ 2 ]
Total Votes : 6

AuthorMessage
seren

Maske workshop og praktisk information Empty
PostSubject: Maske workshop og praktisk information   Maske workshop og praktisk information Icon_minitimeTue Apr 05, 2011 1:05 am

Der er lavet noget baggrundsmatriale for hvordan Rynthias vogtere er kommet til lorania, og deri er der lavet plads til at man kan have mistet sin maske. Det er derfor ikke et must at have den fra start af, men det vil stadig være en god ide.
Af samme årsag blev der snakket om hvorvidt medlemmerne overhovedet var intereseret i en maskeworkshop, så derfor sætter jeg en afstemning op.
Hvis der er nogen der har nogle forslag til hvor de gerne vil have den holdes, så skriv endelig.

Endelig er alle retningsreglerne blevet fastlagt, hvis der er spørgsmål er det mig der skal spørges, på zebratiger@gmail.com, husk at skrive rynthia i emnelinien.

Retningslinierne er:
Masken skal være af gips
Faconen er op til de enkelte spilllere
grundfarven til masken er brun (som vores tøj) og den dekoreres med mønstre i grøn og rød (igen som vores tøj)
Man må gerne lime skovpynt på, og små pelsstumper er også ok, bare vær opmærksom på at pelsen ikke er i pangfarver (vi skal gerne kunne skjule os lidt i skoven)
Back to top Go down

Maske workshop og praktisk information
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Maske ritualet